miercuri, 14 martie 2012

Budinca de orez si crunchy fruits

Desertul copilariei noastre ... pur si simplu delicios

Cine nu stie sa faca orez cu lapte?! Eu am amintiri frumoase vizavi de acest"desert", pe care mi-l faceam ori de cate ori aveam ocazia... o innebuneam pe mama, nu mai stiam decat orez cu lapte sa mancam toata ziua..si tot nu ne saturam eu si sora mea cu 10 ani mai mica ;)))) Tin minte si acum ca pregateam orezul intr-un ceaunel cu lapte de la vacutza vecinei si ca sa nu ne mai vada mama ... asezam ceaunul pe un prosop pe sub plapuma si mancam cu sora mea ( pe atunci cred ca nu avea mai mult de 6-7 ani), daca simteam ca se apropie mama, trageam plapuma peste noi si lingeam lingurile si ne chicoteam ;)))))))))) Doamne , nici acum mama nu stie ce faceam noi ;))))))))))

asa ca sa trecem la treaba si sa va prezint o varianta a orezului cu lapte mai "modernizata" ;)))

o cana de orez , spalat bine adaugam intr-o craticioara cu 2 cani apa si lasam sa fiarba(amestecand in continuu ca sa nu se lipeasca) pana cand scade apa. Apoi adaugam cam 500 g lapte, un vf de linguritza sare si lasam sa fiarba la foc potrivit si supravegheat ca sa nu dea laptele in fiert.
Adaugam treptat 3-4 linguri de zahar, depinde cat il vreti de dulce..si mai adaugati si lapte ...cat il vreti de zemos..mie imi place mai zemos ;)))). La sfarsit cand bobul de orez  este fiert bine, adaugam 1 plic zahar vanilat si o lingurita coaja de lamaie sau portocala si dam de pe foc.

Punem in bolori, ornam cu stafide si scortisoara sau cum am pus eu -crunchy fruits si scortisoara

Yammyyyyyyyy

Sa aveti pofta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu