joi, 1 martie 2012

MACROU LA CUPTOR cu AMESTEC MEXICAN

O reteta simpla , gustoasa si foarte sanatoasa in special pentru copii. Cel putin Daria mea adora macroul la cuptor.


Sa trecem la treaba!

Am uns macroul cu sare, l-am asezat pe o tava , l-am crestat  usor pe alocuri si am introdus cate o felie subtire de lamaie.
L-am lasat cam 15 minute ca sa patrunda bine sarea gronjoasa si apoi am bagat tava la cuptorul preincins.

Intre timp, am pregatit legumele: am inabusit 2 cepe mari taiate marunt in putin ulei, cand a devenit aurie si moale am adaugat 2 cartofi taiati cubulete mici, sare, am lasat 5 minute cu capacul acoperit, apoi am adaugat amestecul mexican ( mazare, morcov, ardei gras rosu,  porumb, fasole verde pastai) . Eu pregatesc aceasta garnitura intr-o tigaie adanca teflonata, caci iese mult mai gustoasa mancarea in teflon.
Am lasat sa se patrunda putin uleiul si ceapa in legume, am amestecat usor apoi am adaugat 1 cana cu apa si am lasat sa se inabuse. Cand considerati ca legumele sunt aproape fierte, aruncati 1-2 rosii din bulion taiate cubulete, sucul lasat da o aroma foarte buna. Apoi adaugati  putin bulion, cateva boabe de piper sau putin piper macinat , mai adaugati sare daca considerati ca mai trebuie iar la sfarsit presarati verdeata, eu n-an avut aseara , asa ca am presarat niste busuioc..o bunatate

Sa aveti pofta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu