luni, 26 martie 2012

Reteta 7 - Oprea Raluca - Musaca


Ingrediente:
• 700 g carne tocata(porc,vita,mix,pasare....)
• 1,4 kg de cartofi
• 2 cepe
• 5-6 linguri de ulei
• 3-4 catei de usturoi
• 300  ml suc de rosii
• 1 lingurita de boia dulce
• piper,cimbru
• 1 lingurita de sare
• 3 oua
• patrunjel

Cartofii ii curatam de coaja si ii taiem felii cat putem de subtiri(eu am folosit o razatoare).
Ceapa si usturoiul  le tocam si le calim in ulei 2-3 minute,adaugam apoi cimbrul,piperul,boiaua,sarea si 200 ml suc de rosii.Amestecam  si adaugam si carnea si mai lasam vreo 6-7  minute .
Ungem cu ulei o tava termorezistenta si incepem sa  asezam straturile.

Primul strat e de cartofi peste care mai punem  un praf de sare ,apoi carne, presaram patrunjel tocat,un alt strat de cartofi,carne si iar cartofi.
Deasupra am pus ouale batute,restul de suc de rosii .






84 de comentarii:

  1. foarte buuun! ma inspir si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. HMMMMMMMMMMM..CE BINE ARATA....sigur am s-o incerc!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. arata ft bn!o voi incerca si eu :) succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. DELICIOS! pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata delicios, sunt convinsa ca si gustul este pe masura. Super!

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicios!!!!Arata tare bine!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi lasă gura apă, arată foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata foarte bine! Mi-ai facut pofta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine arata!!! o sa fac si eu musaca dupa reteta ta

    RăspundețiȘtergere
  10. cred ca este delicioasa !!!!! incerc si eu reteta ta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata exceptional!!!!!!!!super pofticios!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. votez!!!!!!! reteta nr . 7 ,,,, arata delicios (trandafir ramona)

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata delicios si banuiesc ca e si gustoasa..

    RăspundețiȘtergere
  14. arata foarte bine!sunt sigura ca si gustul e pe masura :P

    RăspundețiȘtergere
  15. pt o bucatareasa grozava, votul meu cu drag!!!!!!!!!!(POL CORINA MARIA, TG MURES}

    RăspundețiȘtergere
  16. arata senzational! trebuie incercat! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. arata foarteeeeeeee bine musacaua si cred ca o sa fac si eu . Votez reteta nr. 7 ( Bulacu Mihaela )

    RăspundețiȘtergere
  18. SUPER VOTEZ RETETA NR 7(zahan daniela)

    RăspundețiȘtergere
  19. reteta nr.7, votez
    arata f bine

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce bine arata, votez reteta nr.7

    RăspundețiȘtergere
  21. Votez reteta cu musaca

    RăspundețiȘtergere
  22. Mmmm, ce bine arata, votez reteta nr.7

    RăspundețiȘtergere
  23. arata delicios, votez reteta nr 7

    RăspundețiȘtergere
  24. Mama miaaaa, votez reteta musaca

    RăspundețiȘtergere
  25. F bine arata, reteta nr.7, votez

    RăspundețiȘtergere
  26. Cu buna o fi, votez nr 7

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce bine arata, votez reteta cu nr.7

    RăspundețiȘtergere
  28. votez reteta nr 7 (daniela)

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce mai reteta a facut sotioara mea votez

    RăspundețiȘtergere
  30. votez reteta ta, arata super(cata zimbroianu)

    RăspundețiȘtergere
  31. Votez reteta nr 7(alina)

    RăspundețiȘtergere
  32. Votez reteta 7 (Claudia)

    RăspundețiȘtergere
  33. Mmmm, ce bine arata, votez (Catrinel)

    RăspundețiȘtergere
  34. Votez reteta nr 7(Andreea)

    RăspundețiȘtergere
  35. votez reteta 7 (Melania)

    RăspundețiȘtergere
  36. O sa fac si eu, votez reteta 7 (Claudita)

    RăspundețiȘtergere
  37. La noi nu se face asa ceva, buuuun (Ildiko), votez nr 7

    RăspundețiȘtergere
  38. Votez reteta nr 7 (Ralu)

    RăspundețiȘtergere
  39. votez cu aceasta reteta delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  40. Votez reteta nr 7 (Nutela)

    RăspundețiȘtergere
  41. Votez reteta nr 7 (Madalina)

    RăspundețiȘtergere