luni, 26 martie 2012

Reteta 1 - Briose cu fructe - Georgiana Puia









Briosele cu ce doriti voi




2 cani faina
2/3 cana zahar
1/4 cana unt topit sau ulei
2/3 cana lapte
1 ou mare sau 2 medii
un plic praf de copt
un varf de cutit bicarbonat
o lingura cacao (optional)
un praf de sare
un plic sau 2 zahar vanilat
aroma de care doriti (eu am pus rom)
Fructe dupa imaginatie- eu am folosit mere coapte si banane.

*Observatie - merele nu le coaceti prea tare. Eu am facut greseala sa le "uit" si nu s-au mai simtit in briosa.

- amestecati faina, cacao, zaharul, zaharul vanilat, sarea, praful de copt si bicarbonatul -

- in alt vas bateti ouale, uleiul sau untul topit, laptele. Turnati amestecul lichid peste prafuri. amestecati cu un tel sau o spatula. Daca amestecul e prea tare adaugati 2 linguri de ulei - compozitia trebuie sa fie ca cea de chec (se mai intampla lucrul asta).
- incingeti cuptorul la 180 grade - daca aveti cuptor ventilat

Puneti in tava de briose formele de hartie, turnati 2/3 compozitie in ele, adaugati fructe de padure/banane/mere copate/bucatele de ciocolata, iar deasupra puteti arunca stafide, nuci sau ce idei geniale mai aveti. Fructele congelate nu e neaparata nevoie sa le decongelati.

Eu am folosit odata si dulceata de coji de portocale - am turnat siropul la dulceata in compozitie, am tocat marunt coji de portocale din dulceata si am obtinut briose cu portocale.

Le coaceti cam 20 de minute - le incercati cu scobitoarea ca pe orice chec.

Sa le savurati cu placere!






57 de comentarii:

  1. Fug sa cumpar ingredientele. Mersi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Briosa perfecta!Gust, aspect, combinatie reusita!Vorbesc in cunostinta de cauza....le-am degustat...! Votez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe!
    Abia astept sa le gust :):):);)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee grozava, briose cu fructe!! Pot sa mananc toata tava??:D VOTAT!

    RăspundețiȘtergere
  5. Georgi, primeste un vot si din partea mea!!! Excelente briosele!!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am mancat una!F buna.Votez si eu reteta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata bine!!!Votez!!!Popa Cristian

    RăspundețiȘtergere
  8. Georgi, sa inteleg ca toti au fost serviti cu briose la munca!;))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Delicioase! Am papat si noi, merita incercate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daaaa... colegii de birou... nu chiar tot personalul...

    RăspundețiȘtergere
  11. Daaa............colegii de birou au mancat..........si eu fac parte dintre ei.....f bune si f aspectoase!

    Sa mai faci si sa ne mai aduci:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Dragilor, daca nu scrieti Votez, e posibil sa nu-mi ia in considerare votul... deci pls scrieti Votez...

    RăspundețiȘtergere
  13. Votez reteta! este cu adevarat deliciosaa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Votez si eu in speranta ca poate o sa primeasca si verisoara una!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Arata bine in poza si dupa comment-uri chiar as incerca si eu briosele. Ai de la mine un VOT!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. VOT! si de la mine....si te tin minte cu degustatul ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. votez si eu cu Georgica (BB)

    RăspundețiȘtergere
  18. Votez si eu reteta de briose... copii le adora... Cornel - Valentin

    RăspundețiȘtergere
  19. Am probat reteta in seara aceasta! Au iesit niste briose foarte bune! Votez ! Reteta este foarte buna si usoara!Recomand!

    RăspundețiȘtergere
  20. Votez reteta nr 1!
    arata super!
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  21. votez aceasta reteta ( iulia )

    RăspundețiȘtergere
  22. Votez! Votez! Votez! orice numai ca sa o gust!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. votez reteta nr 1. bafa(Rely)

    RăspundețiȘtergere
  24. Votez! Nu le-am incercat, dar arata delicios. Oana(finuta)

    RăspundețiȘtergere
  25. Votez reteta nr. 1. Este gustoasa prajitura si buna pentru copii (pachetel la scoala).

    RăspundețiȘtergere
  26. Arata bine si pare usor de facut! Votez!!!

    RăspundețiȘtergere