marți, 3 aprilie 2012

CASTIGATORII CONCURSULUI CULINAR

Dragele mele , imi cer scuze pentru intarziere. Dar ieri parca nu ma mai ajungeam cu treaba, am fost si la munca seara si am fost contratimp cu toate.
Nu mai are rost sa trag de timp, castigatorii sunt :

1. Premiul cea mai votata reteta : Oprea Raluca cu 63 de voturi ( cu 17 voturi mai multe fata de Georgiana Puia)
2. Premiul Originalitatea din farfurie : Petre Gabriela
3. Premiul tragere la sorti pt votanti..Bulacu Mihaela






Pentru orice fel de sugestii, mentiuni, reclamatii, va ascult cu drag. Daca cineva este nelamurit in ceea ce priveste numarul voturilor, sa-mi spuna caci va voi trimite paginile cu voturile si va rog sa le numerotati. ;)

Multumesc mult pentru participare. Ati fost niste scumpici toate si sper ca dupa Paste sa ne intanlim tot grupul la un mega gratar si sa ne cinstim cu 1 pahar de vin ;)

Premiile urmeaza miercuri sa le iau de la sponsor.

O zi frumoasa si spor la bucatarit !



Un comentariu: