vineri, 25 noiembrie 2011

Prajitura "stufoasa" cu visine

Aceasta este prajitura preferata a sotului meu si cand nu mai stie cum se numeste imi zice" fa si tu prajitura aia stufoasa"


Este foarte simpla si gustoasa ...fiica mea Daria o manaca foarte bine, si pot spune ca este cel mai aspru critic al meu ...este foarte pretentioasa la tot ce inseamna "papa"

deci sa va spun cum se face:


Ingrediente: 200 g unt - 250 g zahar ( farin)-100 ml lapte -4 oua- 1 praf de sare - coaja lamaie/portocala- 375 g faina -  1plic praf de copt- visine din compot sau din visinata.



Untul il incalzesc putin la microunde si il amestec cu zaharul pe care l-am macinat.
Mixez foarte bine pana se topeste zaharul. Separ galbenusurile de albusuri si adaug la compozitie pe rand cate un galbenus, mixez si iar adaug altul.

Apoi urmeaza laptele si dupa ce am mixat bine compozitia cremoasa, adaug faina pe care am amestecat-o ulterior cu praful de copt si coaja de lamaie / portocala.



Lasam putin compozitia, si intre timp mixam  bine albusurile cu un vf cutit sare, apoi adaugam la compozitie si amestecam usor cu lingura de lemn pt a se omogeniza.

Pregatim tava, eu ung putin unt si apoi o tapetez cu faina....turnam compozitia in tava (  folosesc o tava potrivita ca si dimensiuni 30x60 cm)
Peste compozitie asezam visine fara sambure ( eu folosesc de obicei visine din visinata) si bagam la cuptorul incins pt 20-30 min

Primele 15 min lasati temperatura mai mare apoi spre sfarsit o dati mai mica.

Va asigur ca "prajitura stufoasa" e o delicatesa.

Sa aveti pofta!























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu