duminică, 18 martie 2012

Prajitura casei

Am numit-o asa a pentru ca e o prajitura la care adaugi ce ai prin casa, adik:

150 g unt/margarina prajituri
250 g zahar farin
4 oua
2 plic zahar vanilat
100 ml lapte
fulgi cocos
400 g faina
1 plic praf copt
coaja lamaie
150 g iaurt fructe ( eu am folosit de caise)
putina cacao
putina sare

Am incalzit putin untul la microunde, dar nu mult, doar cat sa se faca cremos, l-am frecat cu zaharul farin ca sa se topeasca mai repede, am adaugat zahar vanilat, 4 galbenusuri pe rand...si am mixat dupa fiecare, apoi laptele l-am amestecat cu 2 linguri cocos.

Faina am amestecat-o cu praf copt si coaja lamaie/portocala si am adaugat-o peste amestecul cremos. Apoi adaug iaurtul cu fructe (ideal cu bucati de fructe)
Albusurile le mixez bine cu putina sare si apoi adaug peste compozitia cremoasa si amestec foarte bine.



  Tava am uns-o cu margarina si torn amestecul, incercand sa nivelez aluatul cat de cat. Din aluat pastram 3-4 linguri si amestecam cu 1 lingurita de cacao.




 Punem pe alocuri din aluatul cu cacao si invartim cu coada linguritei pt a forma niste vartejuri.

 Apoi am presarat visine din visinata fara samburi(puteti folosi si visine din compot sau ce fructe aveti prin casa). Apoi am presarat bine fulgi de cocos si bagam la cuptorul preincins la temperatura mare.
 Dupa 10-15 minute dam temperatura putin mai mica si lasam sa prinda culoare. Este o prajitura simpla, gustoasa, si completa din punct de vedere nutritiv, copii o adora!

 Sa aveti pofta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu