sâmbătă, 17 martie 2012

Penne Rigati cu bacon si ciuperci

250 g paste penne rigati
sare
putin unt
1 ceapa mica
1 cana de 200 g ciuperci la conserva (recomand Vitae D'oro)
2 felii kaiser/bacon
 rosii maruntite in bulion
2 catei usturoi
piper
cascaval ras 
patrunjel proaspat

Am gasit de curand in magazin aceste paste minunate si sincera sa fiu nu am realizat cat de gustoase pot fi mai ales in combinatie cu un sos gustos.

Pot spune cu mana pe inima ca au fost cele mai gustoase paste din viata mea. Nu are rost sa mai lungesc si sa mai aduc atatea laude , va las pe voi sa incercati aceste minunatii rapide si o sa va convingeti.

Sa trecem la treaba!

Punem pastele la fiert cu sare si o lingura de unt ( am folosit 250 g de paste - 3 portii mari)

Intre timp pregatim sosul:







Feliile de bacon le-am taiat in 3 si le-am adaugat in teflon cu foarte putin ulei de masline, am lasat 1 minut cel mult, peste care am adaugat ceapa taiata marunt, las sa se inmoaie si apoi aruncam ciupercile in tigaie, adaugam putina sare si acoperim (aveti grija , dati focul potrivit ca altfel va sar ciupercile din tigaie ;)))))


Cand ciupercile sunt patrunse, adaugati bucatile de rosii ( am pus o ceasca), putin piper, 2 catei usturoi pe care ii strivesc cu coada cutitului si apoi maruntiti cu cutitul (isi lasa mai bine aroma). Eu am avut 1 plic condimente pt paste ..il pastrez ..si mai presar  putin de cate ori fac sosuri pt paste, au ierburi foarte aromate. Amestec in continuu apoi adaug cam o cana de apa dar treptat...mai amestec iar mai adaug putina apa. Daca vi se pare sosul subtire(depinde cat de concentrate sunt rosiile) mai adaugati rosii. Lasati sa scada putin, gustati si potriviti cu sare.

Scoatem pastele si le clatim cu apa calda, scurgem apa bine si asezam pe farfurii.



Adaugam sosul miraculos, razuim muuuuuuullt cascaval( eu am avut cascaval feliat si a trebuit sa-l tai cubulete mici) si presarati patrunjel proaspat. La prima inghititura, papilele gustative o sa v-o ia razna!

Sa aveti pofta !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu