vineri, 24 august 2012

Tort Melania

Nu stiu daca chiar exista un  "tort Melania" dar eu am creeat acest tort cu dedicatie pentru surioara mea plecata in tarile calde.
 



Reteta de blat o gasiti si la tortul cu crema de branza:
 Food&Cookies: Tort cu crema de branza si fructe
5 oua
2+2 linguri zahar
5 linguri faina + 1 plic praf copt
2 plicuri zahar vanilat
sare, 
Va mai trebuie cateva boabe de struguri si putina cacao pt "priza" dintre creme

 In timp ce se raceste blatul pregatiti cremele:

CREMA 1 :

TOATE INGREDIENTELE se tin la frigider se scot doar cand se utilizeaza.
4 galbenusuri
8 cuburi branza topita cu samantana
100 gr zahar pudra
200 g frisca lichida +2 linguri zahar pudra

1. frisca se mixeaza cu zaharul pana devine crema batoasa. se baga la frigider.
2.frecati bine cuburile de branza topita cu zaharul, apoi adaugati cate un galbenus, mixand pentru omogenizare
3. se amesteca frisca cu crema de galbenus si br. topita si  SE BAGA LA FRIGIDER.

CREMA 2 - spuma de mure
TOATE INGREDIENTELE se tin la frigider se scot doar cand se utilizeaza.
4 albusuri
6 linguri zahar
1 cana de mure
- se freaca cu mixerul galbenusurile spuma tare , se adauga zaharul , apoi murele usor pasate cu furculita intr-un castronel si SE BAGA LA FRIGIDER.

Dupa ce blatul este racit complet , il taiati in doua (metoda usoara: de jur imprejur delimitati cu cutitul doar pe marginea blatului , apoi cu o ata mai groasa inconjurati blatul exact pe taietura si innodati-o .... blatul se va taia in mijloc foarte frumos)


Si asezati asa: (eu am limitat blatul tortului in forma detasabila pentru a nu-mi curge crema)
1. -pandispan
2. - 3 sferturi din crema 1
3. - boabe de struguri sau ce fructe racoritoare aveti
4. - blat pandispan , usor presat
5. - crema 1 + cacao pudrata bagati la frigider o juma de ora apoi aplicati spuma de mure

Se tine la frigider pana a doua zi




Sa aveti pofta !!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu