marți, 29 noiembrie 2011

Ciorba cu perisoare

Duminica am facut ciorbita cu perisoare…am avut pastrata la congelator carne tocata gata preparata pt perisoare (300 g carne porc, ceapa mica taiata f fin, putin orez, patrunjel sau marar, eu cateodata pun din fiecare, sare , piper, cimbru dupa gust)

Am folosit pt ciorba: 1 ceapa mica - 1 morcov – 1 ardei gras verde ( folosesc si ardei rosu , dar de data asta n-am avut ) – 1 cartof-1 pastarnac -1/2 ceasca zarzavat de casa– o lingura orez – bulion – bors-leustean

Am pus putin ulei in oala si am adaugat ceapa, am lasat-o  sa se inmoaie putin si am adaugat si restul legumelor taiate cubulete + cartoful taiat  + ½ ceasca zarzavat facut de mamitza mea de la Buzau…yamy…ce bine miroase ...le-am amestecat si cu o ceasca cu apa + putina sare si am lasat 10 min oala acoperita sa se lase sucul din legume. Apoi am adaugat 2-3 cani cu apa si am lasat sa se patrunda legumele. 

Cand legumele sunt fierte, am dat focul mai mic la aragaz si am adaugat perisoarele + 1 lingura de orez spalat bine.

Cand perioarele s-au ridicat la suprafata si am considerat eu ca sunt fierte, am pus 2 linguri de bulion de casa( puneti in functie de concentratia bulionului), apoi am potrivit cu sare, am pus 1/2 l bors dar pentru ca  sotul meu nu a stiut sa cumpere un bors ACRU ... am mai adaugat putin bors magic...noua ne place ciorba mai acra ...mai ales Dariei ;)

la sfarsit am presarat leustean proaspat si a iesit " papa bun"

Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu