sâmbătă, 11 februarie 2012

Ciorba a la grec

Am tot auzit vorbindu-se de aceasta ciorba... si zic" hai sa o incerc si eu" si bine am facut! Asa ca o impartasesc si cu voi, poate mai sunt necunoscatori asa cum am fost eu pana acum 2 zile ...;))))

Am folosit o oala de 3.5 litri si am pus la fiert 3 pulpe grase de pui cu putina sare si vegeta si le-am lasat sa fiarba pana la spuma, pe care am luat-o si apoi am adaugat pastarnac ras, o bucatica de telina rasa si o ceapa mica intreaga.

Dupa ce au fiert bineeeee ...am aruncat ceapa, apoi am scos pulpele si le-am "ciobanit" ,apoi am adaugat bucatelele din pulpa inapoi in oala, am adaugat 1 morcov ras si 70 gr de orez. Le-am lasat sa fiarba bine. Cand morcovul si orezul sunt gata, am dat oala de pe foc. Intre timp am pregatit un amestec din 2 galbenusuri batute bine, 100ml lapte si 200 g smantana... am amestecat bine intr-un castronel si apoi am adaugat incet cateva linguri de supa fierbinte - e un secret invatat de la o prietena, ca sa nu se taie oul cand il adaugi in oala.
 Apoi punem inapoi pe foc, acrim cu lamaie, eu in momentul acela nu mai aveam deloc lamaie asa ca am acrit cu bors magic si a iesit foarte buna. Potrivim cu sare si la final adaugam patrunjel proaspat..

Pofta buna! este exceptionala...

P.S sa nu uitati de secretul cu adaugarea supei peste amestecul de oua, lapte si smantana...asa obtineti o ciorbitza foarte buna.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu